SYSTEM ZARZĄDZANIA SZKOLENIAMI C-LAND SZSZ
System Zarządzania Szkoleniami C-LAND SZSZ jest programem wspomagającym zarządzanie działalnością szkoleniową. Jest systemem uniwersalnym i elastycznym, który łatwo może być przystosowany do specyficznych wymagań użytkownika. Aplikacja działa w środowisku graficznym.
SYSTEM realizuje wszystkie zasadnicze operacje związane z organizacją szkoleń, począwszy od planowania szkoleń, poprzez rejestrację zgłoszeń, kompletowanie grup szkoleniowych, nadzorowanie płatności , aż do gotowych zestawień i sprawozdań.
EFEKTY WDROŻENIA SYSTEMU C - LAND SZSZ TO :
• Większa efektywność zarządzania
Łatwe i szybkie tworzenie sprawozdań i zestawień statystycznych
Wsparcie procesu podejmowania decyzji organizacyjnych, np. planowania terminów i obsady szkoleń
Szybki dostęp do informacji
Ułatwienie przeprowadzenia badań marketingowych, mających na celu dokonanie wyboru rynku docelowego (do którego powinna być skierowana oferta)
• Wzrost wydajności
• Wyeliminowanie wielokrotnego wpisywania danych
• Ograniczenie papierowego obiegu dokumentów
• Skrócenie czasu obsługi klientów
• Zwiększenie komfortu codziennej pracy
ELEMENTY SYSTEMU ZARZĄDZANIA SZKOLENIAMI:
SYSTEM umożliwia rejestrację i obsługę następujących elementów :
• SZKOLENIA
Szkolenie jest częścią programu szkolenia (bloku tematycznego), który stanowi jednostkę sprzedaży. W skład szkolenia wchodzą przedmioty, stanowiące jednostki nauczania w ramach bloku tematycznego.
SYSTEM pozwala na elastyczne tworzenie harmonogramu zajęć zapewniając efektywną alokację wykładowców i sal oraz wykluczając ewentualne kolizje w ich wykorzystaniu.
SYSTEM ułatwia kompletowanie grup szkoleniowych, np. poprzez uwzględnianie preferencji szkolonych osób, oraz daje możliwość grupowej rejestracji osób na wybrane szkolenie.
• PODMIOTY
W katalogach Instytucje oraz Osoby istnieje możliwość szybkiego wyszukiwania danych wg wielu kryteriów np.: ilości zgłoszeń, wysokości należności i zapłaconych faktur dotyczących danego podmiotu.
• ZASOBY
SYSTEM rejestruje „zasoby” firmy :
- wykładowców,
- kierowników szkoleń,
- sale wykładowe,
i umożliwia efektywne zarządzanie tymi zasobami.
SYSTEM automatycznie sygnalizuje kolizję np. terminu pokrywających się zajęć (wykładów) prowadzonych przez tego samego wykładowcę, lub odbywających się w tej samej sali, itp.
• ZGŁOSZENIA
Osoba rejestrująca zgłoszenia na organizowane przez jednostkę szkolenia, korzysta z wielu ułatwień, takich jak: katalog podmiotów, słownik programów szkolenia.
W celu usprawnienia wprowadzania zgłoszeń od nowych podmiotów, w SYSTEMIE przewidziano możliwość wykorzystania zewnętrznej bazy kodów pocztowych oraz numerów kierunkowych.
• PŁATNOŚCI
SYSTEM kontroluje rozliczenie płatności za dane szkolenie i umożliwia sporządzenie zestawienia zaległych wpłat.
SYSTEM pozwala na rozłożenie płatności za szkolenie na dowolną liczbę rat.
W SYSTEMIE zawarte są mechanizmy automatycznego łączenia rat płatności z fakturami.
Odpowiednia konfiguracja SYSTEMU zapewnia sprawny import danych dotyczących płatności (faktur) z systemów finansowo – księgowych.
• ZESTAWIENIA
SYSTEM umożliwia sporządzanie wielu zestawień, takich jak :
- dzienniki zajęć
- listy obecności
- zaproszenia na szkolenia
- etykiety adresowe dotyczące dowolnie wybranej grupy podmiotów
- książka nadawcza
- sprawozdania statystyczne (dane o liczbie słuchaczy poszczególnych form szkolenia w danym okresie)
- diagramy zapełnienia sal
- wykazy zajęć wskazanego wykładowcy
Podając odpowiednie kryteria wyszukiwania użytkownik Systemu Zarządzania Szkoleniami może uzyskać różnorodne informacje.
Podstawowe rodzaje wyszukiwań danych, to :
• wyszukiwanie wszystkich szkoleń, na które oczekuje dana firma lub dana osoba
• wyszukiwanie wszystkich szkoleń, w których brały udział osoby z określonej firmy w zadanym okresie
• wyszukanie danych osób, które oczekują, brały udział lub zostały przydzielone do konkretnej grupy szkoleniowej (dane firmy zgłaszającej oraz dane personalne osoby zgłoszonej)
• wyszukiwanie terminów wykładów poszczególnych wykładowców w zadanym okresie
• wyszukiwanie wszystkich klientów, którzy zalegają z zapłatą z podziałem na rodzaj szkolenia, okres zalegania.
• . . . . . . .